Het is natuurlijk vervelend als u een probleem ervaart. Wij willen je dan ook graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kan je klacht naar ons mailen: info@papas-plectrums.nl. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen dit spoedig op te lossen.

Je ontvangt een bevestiging

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je e-mail binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Stel je dit niet op prijs? Dan kan je ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waarbij we zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.